Monday 26 September 2011

:: Hati ku... ::

dah lama tak tulis entry...bukan sebab apa cuti 2 hari nie ada saja open house...tQ kepada kak Minarni sebab buat open house...sedap dapat makan gado-gado dan soto...tak lupa jugak k.tini yang buat birthday party si chomel Irdina Qaleesha..sedap tu butter prawn...hihi tapi sebab tak berapa sihat makanya selera makan pun kurang..kalau tak mesti dah melantak..huhu terbayang-bayang....

hurm memandangkan diri ini masih dalam keadaan yang kurang sihat,makanya aku inginkan rehat..haha Nak rehat kat mana laa nie?? rehat kat umah laa mana lagi...ada laa sembang bagitau pada kawan rapat disini bahwasanya aku demam lagi...makanya dia pun membuat kesimpulan yang aku nie tidak selesa dengan cuaca sabah...huwaa memang pun..nak balik kedah laa...hahahaha

nak kata home sick takkan laa...adoi nak kena blik laa camni nie...tapi mana ada cuti dah..bru je balik ari tu...huhuhu Nak tunggu raya haji kena laa bajet duit nie..hadoi...

mood rindu kat rumah nie..hahaha

makan ubat sampai nak abis dah tapi tak juga sembuh...Allah sayangkan aku nie..tu yang ujian tak berhenti timpa aku nie...hurm tak pun ujian sebab aku terlalu gembira kot dengan keseronokan dunia..jadi Allah bagi laa aku peringatan macam nie..sabaq naa...huhuhu


p/s : rindu sookmo

No comments:

Post a Comment