Friday, 7 October 2011

:: Aku disini ::

Haa selepas hari tu emak ku menelefon...aku baru teringat nak menceritakan tentang aku disini...
Aku menentap di Taman Pasir Putih,Putatan...bukan Pasir Putih,Kelantan..hihi 
Yang ini sebenarnya rumah sewa kedua disini...sebab kami berpindah sebab rumah sewa lama tu hendak dijual..mahal juga laa sewa rumah yang lama tu..yang nie sesuai laa sikit walaupun agak masuk dalam jugak la dari kawasan pusat bandar...tapi senang je kalau nak cari sebab depan rumah ni terus Kompleks Belia dan Sukan....

yang ni sebelum melangkah masuk :)
 
masih tak boleh masuk..hihi
masuk sudah....

inilah keadaan ruang tamu...
 Disebabkan rumah ni baru saja sebulan makanya hanya ada seketul tv untuk tontonan bersama...hihi Yang ini saja yang ada diruang tamu...kawasan selebihnya adalah untuk kawasan Ziyad Iman main...
inilah hero dlam rumah sewa tu...anak k.ra :)

Ok...dah masuk rumah inilah bilik yang paling adorable dalam rumah tu..jeng jeng jeng....


dalam pic tengok ngam jugak hijau ngan pink kan..hahaha....
haa nilaa sorang peneman tidurku kadang-kadang...:P
jom tengok satu-satunya kawasan yang paling luas dalam rumah nie...
haa kan..luasnya boleh buat satu lagi bilik...hihi :)

haa inilah rumahku di sini......^__^ alhamdulillah selesa walaupun ada kalanya rasa nak sangat balik Kedah sebab ada yang tak ada disini....

2 comments: