Sunday 2 October 2011

Hatiku Milikmu

Pernahkau engkau hargai,
Cintaku yang sejati,
Pernahkah engkau mengerti,
Akan diriku ini...
Betapa hebatnya cintamu,
Memberiku sejuta pilu...
Betapa agungnya asmaramu, 
Membuatku terpaku...
Disisimu aku terdiam seribu bahasa,
Dihatiku bergetar sejuta rasa,
Namun sukar ku meluahkan ku cinta padamu...
Nafasku terhenti bila melihat dirimu,
Terasa pantas degupan jantungku,
Mungkinkah hatimu milikku jua...Ku sayang padamu...
Kan ku abadikan dikau,
Suatu kenangan yang manis,
Yang tak mungkin aku lupa...untuk slamanya...
Kan ku coretkan kenanganmu,
Dalam sanubariku ini,
Agar jadi yang terindah dalam hidup ku ini.....


sesungguhnya ke benar sayang kamu..ku ingin bersamamu...namun adakah kau mengerti atau sengaja buat tak endah....
setiap kali ku bersamamu ku seakan tidak mahu berpisah namun bila saatnya kita berjauhan,dikau jarakkan lagi rasa ini...kadang ku rasa kita dekat tapi acap kali ada rasa kau mahu menjauh...


ya memang bukan saatnya lagi untuk kita rasai semua ini tetapi kenapa harus titipkan rasa itu untukku...acap kali aku menangis kerna rindukanmu...namun yang pasti tangisan itu sia-sia kerna kau sengaja membatu hati buat tak tahu...
saat kau ingin diriku...kau hadir dan membahagiakan ku...aku rasa kau juga sayang aku kan...tapi kenapa??

huhu memikirkan perasaan yang tak pasti memang tiada hujungnya...٩(●̮̮̃•̃)۶

No comments:

Post a Comment